środa, 19 kwietnia 2017

Must have on -49 % in Rossmann.

Wyprzedaże -49% w rosmmannie to chyba najgorętszy okres wyprzedaży w beauty sferze. W tamtym roku z lekka na ślepo poszłam do sklepu. Wiedziałam, że chcę kupić korektor i na tym się skończyło. W tym roku postanowiłam podejść do tego konkretniej. Wypisać sobie dokładną listę tego co zamierzam kupić na pewno oraz to co chętnie bym przetestowała. O tych produktach wiem tyle ile wyczytałam z opinii w internecie ale może zaciekawi kogoś na co w tym roku zwracam uwagę. Zapraszam!

HD Liquid Coverage Foundation- podkład całkiem dobrego krycia jak za tą cenę. Opinie są dwuznaczne. Jedni kochają od od początku do końca, a inni po kilku dniach zauważają, że podkład wpływa na ich cerę. Niestety niekorzystnie. Zobaczymy, które twierdzenie jest prawdziwe.

Lovely Pump Up- chyba każdy miał ten tusz prócz mnie. Kończy się mój aktualny. Zachęcona wieloma dobrymi opiniami o nim, zamierzam go kupić.

Affinitone korektor- podobno dobrze utrzymuje się na powiece. A na tym mi zależy. Moje aktualne korektory absolutnie nie radzą sobie jako baza pod cienie. A bez bazy cienie mają dużo niższy czas perfekcyjnego wyglądu.

Wibo eyeliner- posiadam ten sam. Niestety już się wypisuje. Kształt pędzelka jest idealny. A sama formuła fenomenalna. Używam go prawie codziennie a wytrzymał on prawie rok. Warty zakupu.

Wibo banana powder- i znów braki w kosmetyczce. Niedługo zbliża się ważny dla mnie dzień. I moja twarz musi być dobrze zmatowiona. Podoba mi się ten puder ponieważ ma odcień żółci, który uwielbiam oraz nadaje lekkie rozjaśnienie.

Wibo Go Nude- spodobała mi się pigmentacja w testerze. Wygląda bardzo obiecująco. Prawdopodobnie kupię tą paletę a jedną z moich oddam siostrze.

Maybelline pomadka- od dawna przyglądałam się tym pomadką. Cena troszkę mnie odstraszała ponieważ chciałam wybrać same kolory nude. Na przecenach na pewno kupię choć jedną. Nude a może kolor. Sama jeszcze nie wiem.

Mam nadzieję, że tegoroczna wyprzedaż obejdzie się bez tego całego szału ;) Już jutro zobaczymy jak to będzie. Wrzucam wam jeszcze całą rozpiskę gdyby ktoś potrzebował.
20-28.04.2017 na wszystkie produkty

A wy macie już swoją listę aby zakupy robić z głową ;)? xoxo

16 komentarzy:

  1. Mam tą paletkę, dostałam od męża na Mikołajki :) I jestem w szoku, że tak dobrze trafił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo wibo - sprawdzona i tania marka, mają wiele perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam coś kupować ale po przeanalizowaniu szafek z kosmetykami się wstrzymałam :|D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ja właśnie dzisiaj wybieram się na te wyprzedaże, może coś upoluję ciekawego w przystępnej cenie <3
    Bardzo fajny post ♥
    Pozdrawiam, miłego dnia :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nawet nie idę na promocje bo nie mam kiedy a też w sumie nie mam co kupić, zapasów nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku nie ma podziału promocja trwa 9 dni od 20 do 28 kwietnia .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zrobiłam swoją listę z produktami :) Muszę do niej dopisać tą paletę z Wibo :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już kupiłam swoje propozycje "must have":) Dziś była promocja na całą kolorówkę. Rozpisaka chyba nieaktualna :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana masz błąd, nie ma podziału w promocji, promocja obowiązuje na wszystkie produkty, przez cały czas trwania.
    Ten podkład z Catrice ja akurat lubię, ale nie ma szafy Catrice w tych Rossmannach do których uczęszczam. Tusz z Lovely również jak najbardziej godny polecenia. Ja już zrobiłam swoje zakupy wczoraj i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam wczoraj na tej wyprzedaży i nie mogłam spokojnie oglądnąć produktów, ponieważ tyle tam było osób. Niestety nic nie kupiłam.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. catrice też chcę kupic na promocji <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mieszkam obecnie w Polsce, więc nie skorzystam z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałam przetestować ten puder z Wibo, ale niestety nie ma go w moim rossmanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam dwa podkłady,ale w sumie nie te co chciałam bo już kolorów nie było.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałam kupić pudry z Wibo, ale w 3 Rossmannach już ich nie było :P

    OdpowiedzUsuń