niedziela, 6 grudnia 2015

Day Nicholas.

Miałam dziś króciutką sesje w trzydzieści sekund. Z racji niesprzyjającego wiatru i gracającego się kociaka pod nogami i zrobionych tylko ośmiu zdjęć, najlepsze i jedyne normalne jest to. Zdrówko na szczęście wróciło i humorek przy okazji też. Za tydzień prawdopodobnie będę ubierać choinkę i ozdabiać pierniki. Już nie mogę się doczekać. Myślałam nad taką małą serią postów świątecznych, co o tym myślicie? Absolutnie, na pewno nie blogmas. To dla mnie kompletne dno. Zamiast pisać kiedy się chce i co się chce, robi się masowo posty tylko po to by zrobić postawione sobie wyzwanie... Nie, nie, ja tak na pewno nie zrobię, ale kilka tematycznych byłoby chyba lepsze. Tak myślę. Chciałam jeszcze powiedzieć o małym wyzwaniu. Bardzo proste, ale wymaga dużo samo rygoru. Odstawienie słodyczy do świąt. Kto jest ze mną? Łapka w górę :D

A przechodząc do sedna chciałam życzyć wam miłych mikołajek, mile spędzonego czasu przygotowań do świąt i może jeszcze paru fajnych prezentów ♥

xoxo♥

42 komentarze:

  1. Z chęcią przeczytam posty świąteczne w twoim wykonaniu! Dla mnie blogmas jest okej, ale jezeli nie robi się tego z przymusu. Udanego wieczoru!
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w takim razie coś się pojawi :)

      Usuń
  2. I follow you now, just like I said.
    #62
    Cool blog. Love it.

    http://bekleveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem również zdania, że powinno się pisać kiedy się chce. Jednak nie klasyfikuję Blogomasu jako totalnej klapy i zła ostatecznego - jeśli komuś to sprawia radość i przyjemność, to ma prawo to pisać :) Ja słodycze już od bardzo dawna próbuję odstawić. Z dnia na dzień się nie da - na razie ograniczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) Jednakże pisać dzień w dzień, ja jestem zdania, że lepsza jakoś niż ilość :D
      Prawda, z dnia na dzień nie da się. U mnie jakoś samo z siebie wyszło.

      Usuń
  4. Ślicznie Ci w tej świątecznej czapce!

    Dziękuję i nawzajem miłych :D
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Cute photos.. :)
    I am following you, so check my blog and follow me back.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kotek! Dla mnie blogmas to świetna sprawa :3
    Obserwujemy? Daj znać u mnie!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Posty świąteczne to znakomity pomysł. Uwielbiam czytać o przygotowaniach innych - może nie znam jakiejś tradycji i coś wprowadzę do swojego mieszkanka? :)
    Zdjęcie cudne. <3
    Haha, z tym niejedzeniem słodyczy to byłabym z Tobą, ale parę dni temu z Ukochanym zakupiliśmy sobie kalendarze adwentowe, więc niestety - jedna czekoladka dziennie, jak nakazuje tradycja! :D

    www.magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na posty świąteczne! Uwielbiam je czytać :*

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. też się nie mogę doczekać i chętnie poczytam świąteczne posty :)
    Wpadnij do mnie, może cię przekonam do blogmasu! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcie ^^
    Co do wyzwania nie dam rady :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kilka tematycznych postów jest dużo lepsze niż jakieś wyzwanie pisane większości bez weny.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty od ludzi, których się kocha zawsze są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze zdjęcie! Fajnie by było poczytać coś o świętach :D Z dnia na dzień coraz mocniej czuję ich atmosferę i lubię wprowadzać się w ten nastrój także czytając posty i pisząc je :D
    Chciałam Cię także serdecznie zaprosić do udziału w mojej akcji "Zróbmy razem kartkę!", a wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w ostatnim poście:) Buziaki!!:*
    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. słodki kociak <3
    ciężko teraz robić zdjęcia w taką pogodę :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię czytać takie posty świąteczne :) Zdjęcie mi się bardzo podoba, a kociak jest prze uroczy, chciałabym takiego partnera do sesji :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ładne zdj ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!:)
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :*
    paulacierpiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na nowe posty w twoim wykonaniu. Świetnie wyszłaś na tym zdjęciu! :*

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki kiciuś:*
    Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tam na swoim blogu robię Blogmas, i nie czuję się pod rzadną kategorią czy coś.. Zwykle nie jadam słodyczy, więc w święta nie będzie inaczej ;)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze że udało Ci się chociaż jedno zdjęcie, faktycznie ostatnimi czasy jak wiatr nie pizdnie to czapki z głów... :D No i dzięki za życzenia, wręcz mogę się poczuć jak adresat z racji mojego imienia /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :D Oj tak wiatr jest okropny, gdy byłam w kościele i miałam kapelusz i idąc z, z górki musiałam zdjąć aż go bo myślałam że mi porwie :/

      Usuń
  22. Ciekawy post :)


    ~~ www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już od kilku lat nie obchodze Mikołajek tylko Gwiazdkę :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mikołajki zaliczam do udanych, też nie robię blogmas ;D nie jestem sama
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne zdjęcie z kotkiem :)
    Uważam że seria świątecznych postów to bardzo dobry pomysł. Uwielbiam ten klimat świąt i z chęcią przeczytałabym coś twojego autorstwa.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja, także nie mogę doczekać się świąt!

    Zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog! :)
    Chciałabyś otrzymać nominacje do LIEBSTER BLOG AWARD ?

    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Popieram Twoje zdanie, jeśli ktoś chce pisać codziennie i czuje się na siłach to niech to robi, a nie wymyśla jakieś Blogmasy.
    Pytałaś o wspólną obserwację, już obserwuję i teraz czekam na Twoją kolej.
    Pozdrawiam,
    www.magdalenaklak.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis. Będę na pewno tu częściej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń