środa, 28 października 2015

Makeup-these channels on youtube, which I recommend.

Od pewnego czasu wręcz uzależniłam się od oglądania filmów z tutorialami makijażu. Oczywiście co obejrzę to od razu wytrenuje. Z czasem uzbierała mi się całkiem spora grupka kanałów. Pomyślałam, że podzielę się z wami moimi dużymi jak i małymi perełkami.

Kaki Coco
Kornelia Jarosławska czyli Kaki Coco. Uwielbiam ją, jej makijaże. Ma w sobie coś co przypomina mi siebie. Może te mocne makijaże? Nie wiem. Jednakże na prawdę uważam, że warto do niej zajrzeć. Racja, wielu dziewczynom się to nie przyda, ale nawet posłuchać i obejrzeć dla własnej przyjemności. Po za tym ma super rockowy styl, coś co sama bardzo lubię. Nie jest jak inna youtuberka milutka filigranowa laleczka ;) Ma pazur.

Maxineczka
Grzechem by było gdybym nie wspomniała o Asi. Wychowałam się na jej filmikach no i cóż uczy jak nikt inny. Chyba nie trzeba dużo mówić, na polskim youtubie mało kto jej nie zna.

Nataliebeautyyy
Anielsko piękna Natalia. Na początku zachwyciła mnie swym talentem i urodą. Wtedy gdy jeszcze nagrywała po angielsku. I na prawdę przez długi okres nie wiedziałam, że jest Polką. Świetnie mówiła. Dziś mieszka już w Angli, lecz nagrywa po Polsku co daje jej dużego plusa. 

Zmalowana
Zmalowana Marta. Muszę się przyznać, że na początku oglądania jej filmików irytował mnie jej sposób mówienia. Teraz już nie wiem czemu, po paru filmikach mi minęło, ale wtedy wydawała mi się jakaś dziwna. Minęło mi i to bardzo, teraz ją uwielbiam. Tydzień bez jej długiego filmiku z kawą to tydzień zmarnowany.

Red Lipstick Monster
I kolejna królowa Polskiego beauty You Tuba. Świetnie tłumaczy, rozszerza swoje zainteresowania, zajmuje się również piercingiem. Uwielbiam ją. Jednak czasem brakuje mi bardzo jej filmików makijażowych :)

Zagraniczne:
A która jest twoją ulubienicą ;)? xoxo ♥

17 komentarzy:

  1. interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły ;) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;]Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie na KONKURS
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloga chętnie wpadnę :) Dziękuję, za miłe słowa.

      Usuń
  2. Zmalowana <3

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Ewe, a poza tym uwielbiam Szusz :) Zapraszam na jesienne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Szusz wpadłam parę razy, lecz jakoś nie pod pasowała mi ;)

      Usuń
  4. Zabardzo nie oglądałąm takich tutoriali, bo mało się maluję, ale znam kilka tych dziewczyn i ich kanały :)

    Będzie miło jeśli zostawisz po sobie ślad :)
    Jeśli blog Ci się spodoba - zaobserwuj
    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre właśnie nie tylko zajmują się makijaż, np. RLM :) Charakteryzacje czy też tutoriale inne.
      Oczywiście wpadnę do ciebie ♥

      Usuń
  5. Red Lipstick Monster! Uwielbiam ją! Jest najlepsza *.*

    NOWY POSCIK! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała żeby ona więcej makijaży pokazywała na kimś :D

      Usuń
  6. Zmalowana i SMLxO są świetne!!<3
    I piękne:))

    http://www.justcleo.pl/2015/10/checked-shirt-black-waistcoat-washed.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam red lipstick monster!
    agness-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń